Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Kör bara kör!

Av Catrin - 23 november 2012 22:10

Tiden springer iväg och jag hinner inte riktigt med i svängarna känner jag, imorgon är det en månad kvar till jul. Kan ni tänka er det? Och nästa helg är det första advent, men jag tänkte fuska lite och slänga upp allt redan i helgen, för nästa helg kommer Liam och då är det roligare om vi kan julpyssla istället. :)

Min älskling jobbar fortfarande nere i sthlm sön-tors, det går bra. Visst är det jobbigt emellanåt när Elias har sina testperioder, men ack den som ger sig. Envisare & envisast brukar jag säga här hemma!

Min sambo var för övrigt på samtal med sin chef i Mora idag och det blev positiva besked, så nu är vi riktigt glada här hemma! Det är han värd min karl, jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar han, vi är helt enkelt gjorda för varann. <3 

Imorgon så kommer Hanna, Jimmy och Erik på middag, ska bli trevligt. Hanna, Erik och Kenta var här idag och hälsa på och Erik & Elias kommer nog kunna ha riktiga upptåg tillsammans när dom blir stora. Det märker man redan nu på dom. :)

Nu ska jag ta och bädda ner mig, har mycket att göra imorgon. Ha det så gott alla mina vänner där ute, ni är guld värda allihopa!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catrin - 13 december 2012 21:53

Elias sover och sambon är påväg hem, hans tåg är ganska försenat så får se när han kommer. Idag har vi varit ledig iaf, jag hade tagit ledigt så jag skulle kunna vara med på luciafirandet på dagis & det var jag. Men Elias skulle inte alls med i luc...

Av Catrin - 25 november 2012 16:29

Idag var vi på nusnäs julmarknad och kika lite, köpte nya lampor till min fina nusnässtake som jag ska ha i köket. Men den var tyvärr helt död, för många turer ner i golvet antar jag. :/ Men har införskaffat mig i två stycken vita nusnässtakar som sk...

Av Catrin - 24 november 2012 23:21


Nu har lite utav advets sakerna kommit fram iaf, vi har hat fullt upp här hemma hela dagen. handlat, städat, plockat, tvättat, rensat osv. Hanna, Jimmy och Erik kom hit på eftermiddagen och vi åt lite, var väldigt trevligt. Var kul att se hur pass br...

Av Catrin - 22 oktober 2012 18:35

Helgen kom och gick, tänkte fixa ute i trädgården men vädret har inte varit på min sida... Nu blir det jobb hela veckan och lite annat fix här hemma. Idag var Hanna & Erik här och hälsa på. Efter dom gått så tvärslockna Elias på soffan så får se hur ...

Av Catrin - 18 oktober 2012 15:44

Känns som mitt huvud ska explodera snart, känns sådär. Men bara att försöka ta sig i kragen för jag måste nog ta mig en dans med snabeldraken här hemma. I helgen så samlas hela familjen igen, får se vad vi ska hitta på förnågot. Jag är ledig hela hel...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards