Alla inlägg under maj 2012

Av Catrin - 20 maj 2012 21:31

Och det innebär att det är min myskväll, för det är då det går bra program på tv. Annars är det bara skit på tv:en under helgen! 

Tänkte ge mig ut på en till PW idag efter jag kom hemifrån jobbet, då Elias skulle vara med gammelmormor några timmar men det blev lite ändrade planer så han fick stanna hemma istället! 

Får ta min PW imorgon efter jobbet istället om vädret tillåter.



Minnen växer fram, saknaden är stor!   

Av Catrin - 17 maj 2012 21:17

Idag kom äntligen min morfar hem ifrån Sydafrika, som jag längtat!

Dock så fick jag det tråkiga nyheterna att han åker på söndag igen? Inte speciellt kul, men så är det. Klart han ska göra det, inte många som får den chansen i livet direkt. :)

Idag så var det jobb på schemat, efter jobbet så kom Hanna & Jimmy en snabbis med lille Erik och sen så har vi bara haft familjemys hela bunten! Liamhelg denna helg så det är fullt ös här hemma med ungarna. :) Elias springer efter storebror så han blir nog knäpp på han snart stackarn. Men så är det, Elias lär sig ju utav Liam och är efter han i ett, vill se och göra allting som Liam gör. På kvällskvisten gav jag mig ut på en PW och nu slappar jag bara i soffan framför ishockeyn. Imorgon är det jobb igen 7-11 & 18-22, däremellan ska vi ner till morfar och grilla lite. Resten utav helgen händer det inte så mycket mer heller, ska bara jobba. Får hoppas på lite finväder åt grabbarna här hemma så dom kan vara ute lite. :)


Älskar min familj så himla mycket! Ni är bäst!  


Ha en trevlig helg allesammans det ska vi ha! 

Av Catrin - 13 maj 2012 20:05

Denna helg gick riktigt fort, i fredags så kom Byllan, Kenta och George hit så kika vi på ishockeyn och tog någon öl, lördag förmiddag for hela familjen upp till Skattungbyn och hälsade på Ingalill, skönt att komma iväg lite!

På kvällen myste jag ner mig i soffan framför hockeyn och sen blev det en film också innan det var dax att krypa ner under täcket. 

Imorse så for Stefan iväg och jobba, jag och Elias tog en tur förbi jobbet och hälsade på i väntan på att leksaksaffären skulle öppna. Sen var det bara hem och lägga plutt och vips så var det dax att fara ner till mormor på middag. Nu är vi hemma och jag har lagt plutt och nu väntar jag bara på att min kära sambo ska komma hem med lite dillchips till mig! Ikväll blir det mys för hela slanten, i veckan vankas det jobb, trädgård och hälsa på massa vänner & äntligen (förhoppningsvis) så kommer morfar hem ifrån Sydafrika! :)

Kram!

Av Catrin - 10 maj 2012 09:56

Ja hej och hå! Jag kunde inte hålla mig borta denna gången heller, men ibland är det faktiskt skönt att kunna skriva av sig lite. Dessutom så kan jag nu låsa vissa inlägg om jag bara vill att mina närmaste ska kunna läsa det, sen så lyckades jag tappa bort lösenorden till min gamla blogg, väldigt smart utav mig! ;) 

Vad har hänt då? Inte så värst mycket faktiskt, jag jobbar och står i och trivs jättebra, Elias är på dagis i vanlig ordning och älskar att vara där, mammas & pappas stora kille! Stefan söker fortfarande jobb, men ska göra ett kortjobb på söndag iaf, sen så smider han lite andra planer nu! 

Igår så började jag rensa ur lite här hemma då vi har på tok för mycket saker, har slängt ut lite på köp&sälj och några har då nappat iaf. :)

Mer ska bort, här ska det rensas! 

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe & sen så ska jag ta och börja städa ihop lite här hemma, nu jobbar jag tors-fre och helgen har vi massor med planer så då hinner jag inte städa något.

Ha det bra!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards