Alla inlägg under november 2012

Av Catrin - 25 november 2012 16:29

Idag var vi på nusnäs julmarknad och kika lite, köpte nya lampor till min fina nusnässtake som jag ska ha i köket. Men den var tyvärr helt död, för många turer ner i golvet antar jag. :/ Men har införskaffat mig i två stycken vita nusnässtakar som ska få bo uppe i vårat vardagsrum, men dom kommer inte fören 10 dec tyvärr. :/ Efter vi varit och kikat i nusnäs åkte vi runt lite i Mora och kika, kolls lite bystugor och sånt. Elias hade somnat i bilen så då for vi runt lite och kika. :) Efter det så var det bara att fara hem så Stefan fick packa det sista och så bar det av till järnvägsstationen. Så nu är han på tåget, Elias kikar på barnprogram och jag har plockat fram lite utav julen. Nu inväntar vi morfar/gammelmorfar här hemma, efter han hälsat på ska vi mysa järnet här hemma jag och min plutt! <3

Av Catrin - 24 november 2012 23:21

Nu har lite utav advets sakerna kommit fram iaf, vi har hat fullt upp här hemma hela dagen. handlat, städat, plockat, tvättat, rensat osv. Hanna, Jimmy och Erik kom hit på eftermiddagen och vi åt lite, var väldigt trevligt. Var kul att se hur pass bra Elias och Erik kommer överens, även fast Elias är väldigt snål på att dela med sig utav sina leksaker. ;)

Det bjöds på potatisgratäng och fläskfilé med sallad och vitlöksbröd till, det var riktigt gott! Vilken mästerkock till sambo jag har, mästerkocken sitter nu och spelar black ops 2. :)

Imorgon åker han till sthlm igen så jag och Elias blir själva igen, men tur är att det går fort tills det blir torsdag igen.

Jag & Hanna har bestämt att vi ska baka lussekatter & pepparkakor med barnen i veckan, ska bli kul att se vad dom kommer tycka dom kanske bara kommer äta upp all deg. Men det spelar ingen roll, huvudsaken är att dom har roligt!



 


Hoppas ni haft/har en trevlig helg!

Det har iaf vi, kram!   








Av Catrin - 23 november 2012 22:10

Tiden springer iväg och jag hinner inte riktigt med i svängarna känner jag, imorgon är det en månad kvar till jul. Kan ni tänka er det? Och nästa helg är det första advent, men jag tänkte fuska lite och slänga upp allt redan i helgen, för nästa helg kommer Liam och då är det roligare om vi kan julpyssla istället. :)

Min älskling jobbar fortfarande nere i sthlm sön-tors, det går bra. Visst är det jobbigt emellanåt när Elias har sina testperioder, men ack den som ger sig. Envisare & envisast brukar jag säga här hemma!

Min sambo var för övrigt på samtal med sin chef i Mora idag och det blev positiva besked, så nu är vi riktigt glada här hemma! Det är han värd min karl, jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar han, vi är helt enkelt gjorda för varann. <3 

Imorgon så kommer Hanna, Jimmy och Erik på middag, ska bli trevligt. Hanna, Erik och Kenta var här idag och hälsa på och Erik & Elias kommer nog kunna ha riktiga upptåg tillsammans när dom blir stora. Det märker man redan nu på dom. :)

Nu ska jag ta och bädda ner mig, har mycket att göra imorgon. Ha det så gott alla mina vänner där ute, ni är guld värda allihopa!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards