Alla inlägg under oktober 2012

Av Catrin - 22 oktober 2012 18:35

Helgen kom och gick, tänkte fixa ute i trädgården men vädret har inte varit på min sida... Nu blir det jobb hela veckan och lite annat fix här hemma. Idag var Hanna & Erik här och hälsa på. Efter dom gått så tvärslockna Elias på soffan så får se hur det går att lägga han sen. Nu ska jag fortsätta mysa med min lillälskling! <3

Av Catrin - 18 oktober 2012 15:44

Känns som mitt huvud ska explodera snart, känns sådär. Men bara att försöka ta sig i kragen för jag måste nog ta mig en dans med snabeldraken här hemma. I helgen så samlas hela familjen igen, får se vad vi ska hitta på förnågot. Jag är ledig hela helgen också! :) Stefan är på g hem, fast han kommer inte vara hemma fören 22:00 ikväll. Nu ska jag ta och kika klart på tv-programmet jag kikar på, sen blir det ta en kopp kaffe, laga lite mat och sen dansa med snabeldraken. Ha det gott mina vänner!

Av Catrin - 16 oktober 2012 08:29

Usch vad kallt det börjar bli ute, men det går ju bara åt ett håll nu. Jag tror vi kommer få en kall vinter men inte så mycket snö. Lycklig är jag att Stefan har börjat åka tåg nu för då kan jag ta mig någonstans igen. :) Annars så är det fullt upp med jobb, familj och vårat lilla projekt. Några vet om det, andra inte. Jag avslöjar det om några månader då vi kommit lite närmare. Elias växer så det i knakar och för varje dag som går så förundras jag över hur min lilla bebis har växt upp och blivit en stor pojke med sin envisa vilja och hans smarta upptåg. Mamma älskar dig så hjärtat! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards